Träning och lata kompisar

Varit i skolan idag då (som vanligt, jag menar vad annars) Hade matteprov, kände att det gick ganska bra förutom den sista uppgiften som jag failade stort på!
VI slutade halv 2 idag och den sista lektionen kollade vi på film så det var ju ganska chill (Y)
Nu borde jag egentligen göra läxan vi har tills imorgon (franska) men jag pallar inte så jag sitter farmför datorn istället. Lata jag *fniss*
Sen ikväll blir det spinning på friskis med fotbollen. Har längtat hela veckan eftersom det var så grymt kul när vi gjorde det första gången. Skulle egentligen åka dit med en kompis men hon "kunde inte komma" översättning: hon orkade inte komma -.-´
/Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0