Min gårdag

Glömde ju blogga igår så jag skriver om min gårdag idag istället.
1. Vi fick tillbaka vårat matteprov som vi hade om ekvationer och parenteser Jag kommer inte säga exakt vad jag fick bara det att jag var 1 poäng ifrån VG, vilket jag är ganska nöjd med. Eller vad säger ni, är det nåt att skrika om? (:
2. Vi såg på en seg film i franskan som handlade om den franska skolan. Det var ju skönt med att se på film men själva filmen var ju ingen höjdare, men vad kan man vänta sig av skolan egentligen? Glömde också att lämna in ett arbetsblad som vi skulle vara klara med tills idag. Så får väl franska-Karin efter mig på måndag (;
3. Hade idrott. Me loves idrott, idrott är nog det roligaste vi har i skolan! Vi skulle bestämma vad vi skulle göra på friluftsadagen som vi har vecka 5. Jag och mina kompisar valde curling och bad, aldrig testat curling men det blir nog säkert jättebra! Synd bara att alla som ska curla inte är mina kompisar, en tjej är faktiskt en riktig b*tch. Men man kan ju inte älska/bli älskad av alla, eller hur?
4. Slutade klockan 20 i 3. Tog sällskap med en kompis och vi snackade en massa skit och skvallrade. Men alla gillar väl det senaste eller?? Snackade om tjejer i våran klass och om hur de är. Hittade ganska många fel på dem haha *elaka jag* En var för fake, en var falsk och en var tråkig. Men vi säger ju bara sanningen, inget fel med det eller hur? Okej, okej vi sa det inte direkt till dem, utan bara mellan oss två. Men det är väl samma sak?... *fniss*
Det var väl min gårdag, ganska hyfsad. Hur var eran?
/Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0