Lördag 22/1-2011

Har precis städat mitt rum. Känner mig jätteduktig, jag som hatar att städa men mamma och pappa tjatade på mig att jag hade så slarvigt i mitt rum. Men finns det någon som tycker om att städa?, det är ju ett skitjobb som jag inte orkar att göra. För att citera Daniel Paris i ung och bortskämd:
"Min mamma städar huset, och mitt rum är en del av huset"

Sådär brukar jag också tänka, synd bara att mina föräldrar inte riktigt förstår logiken i det. *haha*
Men nu är det i allafall klart, och jag sitter och nördar framför Spotify, lyssnar just nu på "Calling Out" med Lazee ft Apollo Drive. Himlar bra låt faktiskt, aldrig tänkt på det innan.
Vad håller ni på med då? ♥
EN sån här skylt skulle jag vilja sätta upp på min dörr, ska fråga mamma lite senare om den saken!





/Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0