Hissa och dissa

Har inte hunnit göra några hissa&dissa ikoner, Men jag är så himla sugen på att göra en hissa och dissa så vi får klara oss utan!
Madeleine hissar

Helg: Asså gud vad skönt med två dagars ledightet! Skolan har ju bara hållit på i en vecka efter jullovet, men det känns som om vi har gått i skolan i flera månader, dagarna bara segar sig fram, så sjukt irriterande.
Split my personality: Ni har väl hört Salem Al Fakirs nya låt "Split my personality"? Om ni inte har det, sätt på radion, spotify eller YouTube. Ja vad ni vill bara ni lyssnar på den! SÅ himla bra.
Christiano Ronaldo: Har aldrig funderat på hur snygg han är egentligen...
Madeleine dissar

Muntliga redovisningar: Finns det någon som tycker om att stå framför sin klass och presentera något arbete, som ingen egentligen bryr sig om?? so NOT my style!

Ordklasser: Håller på och går igenom de SVENSKA ordklasserna i svenskan, och varenda lektion är jag riktigt nära att somna på lektionerna! Det är ju bara så himla tråkigt! Vi kan ju redan allt det där, vi är ju födda i Sverige, måste vi öva på ett språk som vi börjar prata när vi är typ två år?? Är det bara jag som inte fattar poängen...?
OMG vad trött jag är!
Skolans fel!...??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0