först svenska prov SEN solsidan...

God eftermiddag,
sitter precis som igår framför datorn och pluggar svenska, har fortfarande inte hämtat svenska boken så har letat upp den internet sidan som jag länkade i förra inlägget.
Idag fick jag gå upp jättetidigt, eftersom jag skulle gå till en gudstjänst (man måste gå på 15 st gudstjänster innan man får konfirmera sig) Redan klockan 10 i 10 satt jag i bilen på väg till kyrkan.
So not my style
Sen precis efter gudstjänsten åkte jag och min familj in till stan för att kolla på en ny bil, mamma och pappa är lite sugna på att köpa en ny bil, så de tvingade med mig och mina syskon för att provsitta ett baksäte. KUL!! *tung sarkasm*
Sedan klockan 8 ikväll blir det väl att bänka sig framför solsidan!
/Madeleine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0