Bloggtorka och svenska prov...

Har inte uppdaterat så mycket, för jag har verkligen inte haft någonting att skriva om, men jag ska försöka att bli lite bättre på det i fortsättningen. Jag lovar!!
Just nu sitter jag hemma farmför datorn och pluggar till svenska provet som vi har på tisdag. Jag hade lite bråttom hem från skolan i fredags och tog självklart med mig fel bok. Engelska boken, istället för svenska boken!! Så typiskt mig *fniss*
Jag fick lite halvt panik innan jag tog mig samman och började leta lite på internet och hittade en jättebra sida där jag fick mycket hjälp i mitt pluggande.
Tack  http://www.ordklasser.se/ utan den sidan tror jag att jag hade gått under. *drama queen*
/Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0